Hem till Camilla

3kommentarer

Åkte hem till Camilla tillsammans med Ullis vid 19-tiden och möter en smått hysterisk, hormonstinn, gravid vännina. :-)
 
Det är nåt visst med gravida kvinnor........så fina. <3
Hon hade skurit sig i handen när hon förberedde maten å nu kunde hon inte kavla ut pajdegen och Ullis tar lugnt vid och ställer sig vid diskbänken. Allt det här berättas på både in- och utandning, det går alltså himla fort. :-)
 
Camillas hund är som alla andra hundar här i samhället, självklart på Ullis som ett plåster. Ullis som dessutom är lite hundrädd framkallar detta hos alla hundar, så Camilla skriker för full hals och jag undrar lite lätt om hunden är döv. Vilket jag märkte inte är ok att säga till en stressad gravid Camilla, inte just vid det här tillfället iallafall, då humor inte existerar för fem öre. Hunden åker in på sovrummet, Ullis kavlar ut degen, jag sätter mig på en stol, Camilla börjar skära grönsaker och skriker helt plötsligt AJJJJ!!! Då har hon helt plötsligt skurit sig i fingret.
Därefter blev allt mycket lugnare. Hahaha.
 
Vi blev serverade en jättegod kycklingpaj och sen fick vi glass med bär och vit chokladsås. Mmmmmm
 
Självklart var söta Emma hemma här tillsammans med Ullis nya polare Pepsi. :-)  
 
Mycket ska avverkas under dessa få timmar å vi hinner som vanligt inte med hälften av allt vi skulle.
Mina barndomsvänner enda sen grundskolan, Camilla och Ullis. <3

3 kommentarer

[email protected]

04 Oct 2012 19:54

är det vår "camilla "

Svar: Självklart är det våran Camilla. :-)
Nettan

Nettan

04 Oct 2012 20:45

Börje - Vi skulle ju festa med henne i mars. :-)

[email protected]

04 Oct 2012 21:39

då förstår jag att det var party i mars .

Svar: Hahaha, precis.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej