Lill-lördag

3kommentarer

I morse ringde fina systersonen Adde. Han har fixat marksten till sin gamla moster. Wiieeee. Så han åkte hem till mig och har mätit och ska fixa med grävskopare och göra fint på min uteplats. Känner mig bortskämd till tusen! <3
 
Idag intog vi lunch på Bellmans, som godtog mitt "gröna kort" som visar att jag är GBP-opad. Jag fick betala för barnportion, alltså 50kr. Ett plus i kanten får de för det. :-)
 
Det var soligt å fint ute, så vi tog kaffe på maten och satte oss ut å bara njöt.
 
 
Tack å lov att vi passade på å njuta i solen, för det har regnat sen dess och blivit kallt burr.
 
Efter jobbet kom Crille hit. Vi har suttit å snackat brudar, karlar, foto, hans kommande GBP-op, kost, spel osv. Samtalen tar aldrig slut med den här mannen. Behöver mer tid en några timmar en onsdagkväll. :-)
Sen följde han med på Labans kvällspromenix och åkte vid 23-tiden.
 
 
I morgon är det dags för min första terapi-timme. Skulle ju har läst ut den där jädrans boken. Men jag har bara hunnit till sidan 62 och den är inge vidare bra. Så jag har lite läsning att se fram emot innan 15.15 i morgon. Mohahaha

3 kommentarer

Crille

09 Aug 2012 12:41

Oj, kolla vilken snygg kille! ;)
Tack för igår, det var riktigt roligt!

Nettan

09 Aug 2012 12:48

Tjejer! Ni som vill komma i kontakt med denna snygga kille, hör av er så ser jag till att ni får kontakt med varanda. :-)

Crille - Jupps, vi får träffas snart igen.

Crille

09 Aug 2012 14:52

Knäppgök! :)

Kommentera

Publiceras ej