Min Nyårsafton

0kommentarer

Nyårsafton firades hemma hos familjen Wijk och jag hämtade upp en höggravid Camilla och dottern Emma innan vi åkte på partaj. Jag var nykter idag så jag kunde åka hem snabbt till Laban om det behövdes samt att jag skulle hem å gå ut med honom vid 22-tiden.
 
Men jösses vilken mat vi bjöds på, Lars är en riktigt bra kock.
 
Bordet var så fint dukat.
 
Hummersoppa
 
Gravad oxfilé
 
Huvudrätt, lammkött...........min favoriträtt. :-)
 
Efterrätten, i den vita skålen var det vaniljglass med olivolja och flingsalt. Mycket gott.
 
Jag åt av allt men lite plus att jag fick en ny omgång mat vid halv tolv på natten. Hahaha
 
 
 
 
 
Det var så mycket god mat så vi fick ta paus mellan rätterna. Då satte vi oss å pratade en massa i stället.
 
 
När jag åkte hem å skulle gå ut med Laban så vägrade han gå ut på promenad, så i stället blev jag chaufför till Tobbe å hans vänner, de skulle på fest och sen åkte jag tillbaka till Ullis.
 
Vid tolvslaget så gick vi upp på bron och kollade in alla fyrverkerier, galet mycket.
 
 
Fina värdparet.
 
Hade en jättetrevlig nyår i goda vänners lag.

Kommentera

Publiceras ej