Klarade inte hela träningen. :-(

0kommentarer

Nja, träningen gick inge vidare. Blev inge svettig eller andfådd, fixade kanske 30-40% av det jag gör annars. Men jag tror det ändå var bra för ryggen! Känner mig iallafall inge sämre nu under kvällen å det känns toppen!
Mari som höll i träningen höll ett högt tempo och pushade på alla så himla bra och nu känner jag hur kul jag tycker det är att verkligen få ta ut mig totalt fysiskt under de här passen. Men jag ger inte upp, på torsdag ska jag ut å småträna igen. :-)
 
Nåt som är ett återkommande fenomen i Dingis är hur man parkerar under träningen.
 
 
Förra gången var det jag å några till från min grupp som hamnade i mitten, så det har jag iallafall lärt mig därute. Det är djungelnslag som gäller på parkeringen! Hahaha

Kommentera

Publiceras ej