Gnällspik!!!

0kommentarer

Vaknade för en halvtimma sen, suck.
 
Hade ställt klockan på larm i morse för jag skulle ha åkt in på jobbet men jag är så himla trött nu. Läkaren sa att det antagligen var en biverkning på den ena medicinen. Dessutom så ligger jag och spänner alla mina muskler och käkar när jag sover. Vilket gör att jag är helt slut i kroppen och har bitit mig på insidan av kinderna. Lägg dessutom på ett gäng mardrömmar så har ni mina senaste dygns sömn. Jösses idag är jag riktigt pipig. :-(
 
När jag ställde mig på vågen nyss så har jag gått ner ännu mer 67,3kg. Jag som skulle upp i vikt?!?! Äter gör jag hur mycket som helst så det måste vara förlorad muskelmassa. Idag känns det verkligen som om det skulle vara måndag.
 
Nu åker jag i väg till jobbet å hoppas jag hinner med allt som jag skulle ha gjort sen i åtta i morse.......hm önsketänkande jag vet.
 

Kommentera

Publiceras ej