Gamla beteenden gör sig påminda.

0kommentarer

Mina kära vapendragare på gympan har dragit sig ur kvällens träning med full förståelse.
Dock hamnar jag själv lätt i mitt gamla beteende, börjar känna efter om jag kanske har för mycket träningsvärk sen i tisdags, jag kommer på mig själv stå och kolla ut igenom fönstret och tycker att det snöar för mycket, dessutom ser det jävligt kallt ut........hm kanske det är bättre att vara hemma och slå på tv:n eller sätta mig i mitt favvohörn med Christian Grey.
 
Det här är en process som tar oerhört mycket tid, kraft, energi och engagemang. Jag har varit tvungen att rannskaka mig själv många gånger. Att vara ärlig mot mig själv har nog varit det absolut jobbigaste.
 
Men efter att ha tänkt igenom om jag ska åka på träningen eller inte, ett par varv till så är jag återigen på ruta 1. Jag gör den här livsstilförändringen med kost och motion för MIN skull. För att få möjligheten till en hälsosamt och längre liv!!
 
Så nu är jag ombytt och redo för 2013 andra träningspass ute i Dingis.
 

Kommentera

Publiceras ej