En heldag på stan.

2kommentarer

Hann jobba lite innan Crille kom å hämtade mig innan vi åkte ner på stan och lunchade med Micke och Putte på Bankiren. Kan meddela att vi som är opade får mot uppvisade av vårt GBP-kort köpa lunch för 50kr.
 
 
Efter lunch hade jag lite småärenden som Apoteket m.m. Bland annat så har jag varit på jakt efter en svart väst, typ en sån man har under en kostym. Så vi har gått igenom varenda butik i hela city men hittade ingen. Tydligen så är det helt omodernt. Själv så tycker jag det är jättesnyggt.
 
Vid 14-tiden hade vi bestämt tid med Renée på Cornetto å självklart så var det dags för "mellis" för mig å Crille. Kassörskan tittade lite skeptiskt på mig när jag sa att jag ville ha en näve räkor och en kaffe. :-)
Efter lite förklarande så fick jag det å betalade endast 40kr, därefter kommer Crille å säger......jag tar samma. Hahaha
 
Kan känna att det har blivit lite lättare att få "specialbeställa" på restauranger och caféer nu än för 1år sen. Känns som om de är mer flexibla nu då många går på olika dieter osv. Jag tycker det är jättebra, känns aldrig bra att behöva lämna mer än halva portionen, varken moraliskt eller med tanke på vår miljö.
 
Rödtottarna. :-)
 
Nu är det meningen att jag ska städa........är sjuuuuuukt omotiverad. Usch å blä!

2 kommentarer

Nathalie

27 Jan 2013 12:17

här kanske du kan hitta en väst! :)
http://www.ellos.se/dam/overdelar/vastar

kram!

Svar: Å tack Nathalie!! Perfekt, har inte haft en tanke på att beställa på nätet.
Kram
Nettan

nathalie

27 Jan 2013 15:39

Var så lite :) kram

Kommentera

Publiceras ej