Veckans matsedel

0kommentarer

Måndag : Lax i ugn med kall sås, ägg och sallad (gurka, tomat, äpple och fetaost)
Tisdag: Blodpudding, bacon och sylt
Onsdag: Kyckling i ugn och sallad
Torsdag: Köttfärssås (av nötfärs 10%) och grönsaker
(Gör det mesta maten i ugnen, då det känns mer effektivt)
 
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med dinkelflingor, solroskärnor, pumpakärnor och mjölk
Mellanmål: Varva mellan keso med kiwi och hårtbröd med kaviar och kokt ägg.
 
Sen dricker jag vatten och kaffe under dagen.
Blir jag riktigt sötsugen så tar jag mig ett halvt glas pepsimax.
 
Nu har det gått 2 helger utan party och 10 dagar utan nikotin och det går förvånadsvärt bra med nikotinet. Känner ett sug ibland men jag använder Onico, snus utan tobak och nikotin.
 
Den här veckan kommer dessutom träningen igång på riktigt. Missade ju det mesta förra veckan då jag åkte till Josefin.

Kommentera

Publiceras ej