Veckans matsedel

0kommentarer

Shit vad det har blåst idag, trodde ett tag att vi skulle blåsa bort ute på gärdet med jobbet. :-)
 
Vårat internet pajjade ut vid 11-tiden, vilket gjorde att vi fick en tidigarelagd lunch. Jag fuskade idag och åt stuvade makaroner och köttbullar, det var superdupergott!!!! Gäller å njuta av livets goda ibland.
 
Handlade mat för veckans tre inplanerade måltider.
Måndag: Stuvade spenad, ägg och kassler
Tisdag: Lax i ugn och kokta grönsaker
Onsdag: Pyttipanna, ägg och rödbetor
 
På torsdag ska jag iväg på galej, så då blir de inge middag och helgerna har jag alltid öppet, för jag vet aldrig vad jag får lust att hitta på för skoj.
 
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med nötter och mjölk
Mellanmålen: keso med kiwi eller hårt bröd, kaviar och kokt ägg.

Kommentera

Publiceras ej