Jag VS sport-BH

4kommentarer

Har en sak som jag behöver få en lösning på........hur tar man sig i och ur en sport-BH när man har konstant träningsvärk och inte får upp armarna över huvudet?
 
Jag har hittat en sport-BH efter Josefin som jag numera använder å den ser ut så här.
 
 
 
En helt vanligt sport-BH eller hur?!
 
Problemet som jag har är att jag har konstant träningsvärk och har väldigt svårt att ha få upp armarna över axlarna och då är min fråga hur får ni andra av och på sig en sån här???? För mig är det ett helt företag att få på mig den och ett helt världskrig att få av mig den!!!
Så idag har jag varit och glott på en ny BH men då visar det sig att sportaffärerna också har denna variant och inte en sån med hakar, mycket märkligt, kan jag tycka. Eller gör jag fel??? ( Vilket inte alls skulle vara särskilt konstigt, då min erfarenhet av sport-BH är minimalt begränsat) Hahaha
 
Tacksam för tips och råd.
 

4 kommentarer

Anonym

20 Sep 2012 17:59

Använd bara EN bh så blir det inte så jobbigt.... :-) Men, de ska vara trånga, annars gör de ju inte så stor nytta... Ses snart, puss / Ullis

Svar: Hej anonym. :). Det känns tryggt med två stycken. Känns som om de här skinnpåsar kan sticka iväg lite hur som helst annars. :). Ullis, spara ditt namn när du kommenterar. Kram på dig. <3
Nettan

Bea

20 Sep 2012 23:00

Hej faster :D
Det finns vissa BH'ar som har spänne där bak! Det har jag iaf sett på alla sport affärer, så kolla noggrant/fråga. Annars så får du ringa in en karl som hjälper till när träningsvärken är för stor ;) (ja.. E har fått dra av min någon gång)

Svar: Hej Skrutt-Fia. :)Okej, jag ska dra ner på tempot nästa gång jag är i en sportaffär. För en bh måste jag ha tag på. Å alternativet att ringa en karl, känns väldigt långt borta. :)
Hoppas allt är bra med dig. Kommer du hem snart? Kramiz <3
Nettan

Systeryster

21 Sep 2012 09:47

Även i detta fall är det bra att ha nån att dela sovrum med som kan hjälpa till!! Fast å andra sidan har du ju ett gäng inneboende som säkert kan hjälpa dig!! ;o))
Puss

Svar: Skulle aldrig fråga nån av mina inneboende om hjälpa att få av mig en svettig jädrans sport-BH. Hahahaha. Nej, nu har jag fått tips om att det finns med hakar på Lindex. :-)
Nettan

Bine

21 Sep 2012 10:27

Kolla på change inne i gallerian :-) tror dom har nån bra sportbh :-)

Svar: Aha, perfekt! Tack för tipset, Bine! :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej