God morgon världen, vilken underbar dag....

4kommentarer

Igår fick jag umgås med Crille, dels så var han snäll och skjutsade mig till Möller bil för att hämta KåTeR å sen tog vi en fika å snackade. Ett nytt tips är att det är helt värdelöst att ha med sig en karl in på Möller Bil om man ska dit å spana in grabbarna som jobbar där. Speciellt en som är jävligt lång och rakad skalle. Hahaha
 
Trots sitt tuffa utseende, så är han en riktig teddybjörn. :-) 
Crille är en sån där kompis som man önskar att alla fick ha ett exemplar av.. En som lyssnar, ger bra och dålig kritik, öppnar sig själv, en vän man kan vara sårbar med utan att han är fördömande å en vän att skratta med. En riktigt bra-å-ha-kille med andra ord. :-)
 
Vi satt å pratade riktigt djupa grejer igår och det var skönt att få ur mig saker som jag gått å burit på länge. Som jag varit för stolt för att berätta men nu har jag bestämt mig för att ska jag komma förbi det här så måste jag våga öppna mig och Crille är en person som jag kan känna mig helt trygg i den här frågan, När jag hade bölat och knölat färdig med mina problem diskuterade vi hans roliga veckor här framöver.
 
Det är nämligen dags för hans operation, så han går ut på flyt den 25 sept och sen är "lilla" operationen den 17 oktober, Det ska bli så jävla spännande, så jag håller nog på å får dåndimpen på det här.
 
Men nu är det dags för lite fantastiskt god fiberhavregrynsgröt med pumpafrön och mjölk. Tjohoo!!!
 
Sen blir det jobb hela låååååånga dagen! 
 
Önskar alla en härlig höstdag 

4 kommentarer

Crille

20 Sep 2012 20:26

Vaddå, cockblockade jag dig?! *asg*

Så jäklarnas tuff vet jag inte om jag ser ut att vara.

Jag ser fram emot i morgon, då skrattar vi lite till!
<3

Svar: Tror vi pajjar varandras spaningar ganska så rejält. HahaNjae, om man inte känner dig å vet om att du är teddybjörnsnäll, så kan man nog bli lite rädd.
Jupps, i morgon blir det påfyllning av skrattdosen. :)
Nettan

Crille

20 Sep 2012 23:13

Ja, att du pajjar är ganska självklart, snygga tjejer har en tendens att göra det.
Rädd?! Det är inte bra, knappast det jag vill att folk ska vara.

Svar: Åh, där fick du till det. HahaVet jag väl att du inte vill. Men rakade killar ser väl lite tuffare ut än genomsnittet. Eller?!?!
Nettan

Crille

20 Sep 2012 23:20

Gäller kanske en del, men knappast alla.

Svar: Nej inte alla så klart. Du är ju ett levande bevis på det, du är ju det snällaste. :-)
Nettan

Crille

20 Sep 2012 23:32

*Muah*

Svar: Mohahahahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej