Eftermiddag i Enköping

0kommentarer

På eftermiddagen åkte jag till Enköping å tog en fika med min barndomsvän Peter. Han bor mot Uppsalahållet, så Enköping har blivit vårat tillhåll när vi ska träffas bara ett par timmar. Nu har vi inte setts på jättelänge, vilket innebar att vi hade maaaaaasssor att prata om men som vanligt så hinner man ju aldrig klart. Dessutom så missade jag ta kort på honom, så jag lägger upp en gammal bild.
 
 
Sen var jag tvungen att åka hem, för jag skulle ju på tantgympan. Det här var passet som alla hoppade av ifrån. Pratade med Peter om hur lätt det är när alla andra hoppar av ett pass, att man själv då åsså skiter i att gå iväg. Sen kan man ju diskutera vem man sviker och lurar mest när man gör så.Men det är en annan fråga. 
 
Det resulterade i allafall i att jag bestämde mig för att gå ensam! Åker ut på E18 och ganska så snabbt blir det stopp, en olycka. Vi står helt still under lång, lång tid.
Och jag är ju så himla blödig och sitter å tänker på de skadade och deras familjer. Undrar om alla gör det eller om det bara är jag, då jag voltade med en bil för några år sen, så vet jag hur det känns att sitta fast i en bil innan hjälpen kommer fram. Det är hemskt. Hoppas att alla klarade sig bra.
 
Missade gympan men sänder all min energi till de som var med i krocken!
 

Kommentera

Publiceras ej