Utan extra ombyte.

1kommentarer

Idag klev jag upp vid 10-tiden, badade å färgade håret. Dagen till ära så tänkte jag föna å platta håret till en mer kvinnlig frisyr. Behöver jag tala om att det gick åt helv''e!!! Morr.
 
Klänningen jag ska ha på mig och fått låna av Cecilia är en del av min "terapi-läxa". Jag håller för fullt på med att acceptera min nya kropp och den här klänningen visar alla skavanker. Usch! Hade tänkt ha den förra veckan på club40 men det fixade jag inte men nu är det bröllop i ett slutet sällskap, så då är det ett ypperligt tillfälle att som terapeuten säger att jag måste göra "exponera" mig och utsätta mig för det som jag tycker är ångestladdat. Nu är väskan packad och min alternativa klänning har åkt in och ut ur väskan flera gånger.
 
Men nu sätter jag mig i bilen mot Sala utan min extra klänning i väskan och är smått nervös. Men i morgon så hoppas jag att jag känner mig stolt över att ha tagit ett stort steg i min självkänsla.
 

1 kommentarer

Anonym

13 Oct 2012 20:15

Skärpning nu tjejen! VARFÖR skulle du behöva byta klänning? DU ÄR SKITSNYGG och har alltid varit!! Fattar du trögt, eller...? Hur många gånger ska jag behöva tala om det?! :-D
Antar att du vid det här laget har släppt dessa tankar och " bara är Nettan", vilket är det absolut viktigaste!! DU ÄR GRYM! PÅ RIKTIGT! Puss på're, ha en underbart kul kväll. Ses imorron. Kraaaaam / Ullis

Svar: Det var FAN vad du tar i!!! :-) Det gick bra med klänningen kan jag meddela, så lite tuffare börjar jag att bli.
Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej