Trött tisdag

0kommentarer

Igår vid 23-tiden så började jag leta efter ett visitkort, det jag fick från dietisten med hennes mailadress på. Jag skulle återkomma där med bilder och tala om ifall jag vill föreläsa hos dem. Men det där jä''a visitkort är puts väck. Har antagligen lagt det på ett superbra ställe!!
 
Den lilla grejer gjorde att hela min sömn rubbades för efter det kom alla möjliga onödiga tankar.
 
Fick ju ny medicin igår å startar med den idag. Har på senaste tiden känt att jag är nöjd med min viktnedgång och att jag inte behöver gå ner någe mer. Men i och med den högre dosen av Levaxin, så kommer min ämnesomsättning öka radikalt, då den går på sparlåga vid för log dos. Jaha, då började jag så klart tänka på det.
 
Herre gud vad man lyckas störa sig själv med en massa snurriga tankar ibland.
 
Natten slutade med en lång promenad i ett mörkt, tyst Vässan vid 2-tiden, letade efter John Blund men Anne sa att hon var i Sala i natt, så jag å Carina i Norberg, har fått klarat oss utan honom och det har inte gått bra för nån av oss. Hm, hoppas John Blund tar vägarna förbi oss i natt. :-) Sen åt jag en smörgås åsså, så jag inte går ner i vikt nåt mer. Hahaha, trodde aldrig att jag skulle få höra mig själv säga nåt dyligt.
 
Ha en bra tisdag.

Kommentera

Publiceras ej