Söndagen förflöt.

0kommentarer

Jag har varit hemma å ensam ganska mycket den här helgen, vilket jag behöver träna på. Men på eftermiddagen idag, fick jag spunk. Så iväg till Erikslund och glo på folk var min plan. När jag sitter i bilen hörde Crille av sig, han ville åsså följa med. Vi gick lite i affärer å sen gick vi till IKEA och Crille bjöd på fika. Det var skönt att komma ut och få surra lite grann innan träningen.
 
Idag var Marie (gympafröken) frisk å kunde köra sitt pass. Vi var lite halvsega, så jag tror det värsta passet att hålla i för fröknarna bör vara söndagarna. Lisa var dessutom bakis som få, vilket var riktigt skönt att se, då det alltid är jag som normalt är den som alltid festar på helgerna. Hahaha. Men har haft en helvit helg nu å det känns asskönt.

Kommentera

Publiceras ej