Dagens terapitimme

0kommentarer

Idag har jag varit hos min terapaut och känner mig så jädrans positiv å glad så jag håller på å spricka!!!
Dels så ringde lillfisen=Josefin precis innan jag skulle åka till min terapi, hon var på strålande humör och snart kommer hon hem till Sverige!!! Om sju dygn får jag krama å pussa henne!!! <3 <3
 
Hos terapeuten berättade jag om mina framsteg och han höll med om att jag har raketfart och att jag använder alla verktyg han gett mig, gällande mina tankar å beteenden varendaste dag. Hade med bilder å visade honom hur jag såg ut innan min operation och hans kommentar var, Du var lika vacker då. Och det kändes så himla bra att höra det, larvigt för vissa men oerhört viktigt för mig. :-)
 
Vi pratade mycket om ordet vidmakthålla. Det ska bli mitt nya mantraord. Innan min hälsoresa så vidmakthöll jag mina dålig ovanor gällande godis, ingen motion, skräpmat, tv-tittande, och massa ångest ,idag ska jag vidmakthålla mina nya bra vanor!
 
 
Som bekant är det våra tankar som styr vårat handlande, så tänk rätt tankar!!!
 
 
Innan jag gick så avslutade han med orden........"Anette, kom i håg att du är en vinnare!"
 
Så nu ska den här vinnaren ställa sig vid spisen å laga kvällsmat, så den är klar tills jag kommer hem från min träning. Wieeeee!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej