Spännande som fasiken

0kommentarer

Idag har jag skickat in före och efter bilder till dietisten på kirurgen som jag lovade på min 1-årskontroll. Hon ville kunna använda dem när hon ska utbilda personalen.
 
Dessutom så har jag även suttit med min presentation ifall de ber mig komma och föreläsa till kommande GBP patienter. Det känns oerhört spännande nu när det har fått smälta in att jag blev tillfrågad om det.  
 
Håller åsså på å sammanställer före och efter bilder som jag ska lägga upp här på bloggen på min 1-årsdag den 26:e oktober. Det är lite trickigt att hitta bilder, då jag som oftast duckade för kameran under många år. Men skam den som ger sig, den som söker han finner, finns det nåt gammalt ordspråk som lyder. Å ibland kan jag vara hysteriskt envis, envis som en åsna. :-)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej