Massa bra energi

0kommentarer

Okidoki, då var det måndag och det är dags att kavla upp ärmarna och ta tag i veckans alla utmaningar. Det känns riktigt bra, då helgen bjudit på massa bra energi. Tänk vad viktigt det är att skratta mycket! Ett skratt ger massa energi och jag har verkligen skrattat mycket denna helg.
 
 
Jossan kommer hem på torsdag och det är lite lustigt det här med att ha sitt barn långt ifrån sig. När jag vet att jag inte kommer att få träffa Lill-fisen på flera månader så förbereder jag mig på det mentalt för att klara av det men nu när det närmar sig att vi ska få träffas, så klarar jag inte att stå emot mina känskor, mitt mammahjärta längtar massor. Hon får förbereda sig på att bli pussad och kramad i mängder på torsdag. <3 
 
Har pratat med min fina Jorunn i Norge, de håller på och bygga hus och det ska bli jättekul och se när det blir klart. Hoppas ev kunna ta flyget dit med pappa runt jul, det vore supermysigt. Josefin var hemma hos Jorunn igår och firade sin 20-årsdag med släkten därborta med massa god mat, sällskap och trevligheter.  
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej