Lördag kväll

0kommentarer

Jag blev bjuden hem till Lisa och Johnny på middag. Vi skulle ta det lugnt, mysa och kolla på tv.
Lisa hade lagat mat, vilket sker en gång i halvåret men de goda takterna satt i, det var supergott och passade min mage perfa.
 
 
Jag hann inte mer än ut till Dingis, förräns min mobil pep till, ett sms från Catte. Hon tyckte att Lisa, Johnny och jag skulle bege oss hem till dem, för partaj.:-) Då jag ändå körde, så for vi dit.
 
Ett gäng kids var fortfarande vakna när vi kom vid 22-tiden men annars så var det Micke (Cattes karl), Eva och Micke samt båda bruttornas exmake Håkan som var där. (Lite tomten till alla barnen känsla, I know). Hahaha. Är klart imponerad när vuxna kan fungera ihop för alla barns skull. Sånt gillar jag!
 
 
 
Där börjades drinkar hällas upp, musiken vreds på och helt plötsligt har vi någon slags danstävlingen, tjejerna mot killarna. Jag försökte med att "jag dansar aldrig nykter" men har ni någonsin försökt diskutera med ett gäng fylleskallar. Hahaha.
 
Ja, ja, det var bara att offra sig för laget, vi bruttor öste järnet å självklart vann vi. (iallafall enligt oss själva)
 
 
Sen blev det till att agera fyllechaffis då alla skulle in till stan. Först hem till Lisa och Johnny å därerfter Skälby och sist Enhagen. Var hemma vid halv fyra å då hade jag banne mig skavsår i öronen. Det är lättare att vara onykter på fester än att vara nykter, det är då en sak som är säker. :-)

Kommentera

Publiceras ej