Det gick bra med min "exponering"

1kommentarer

Jag har pratat med Josefin idag, så klart då det är hennes 20-årsdag, <3 Hon undrade hur jag såg ut i klänningen igår på bröllopet och om jag kunde lägga upp en bild här på hela mig men tyvärr så har jag ingen sån bild. :-(
 
Men däremot så gick det himla bra att ha på sig klänningen igår. Tyckte det var lite jobbigt att gå upp och dansa när bandet spelade då det var lite glest på dansgolvet emellanåt. Men jag utsatte mig för det om och om igen. Gick till och med upp och dansade med mig själv, bara för att. Hahaha
 
Så jag är på G och det känns hur bra som helst! Dock blir de flesta av oss lite tuffare när vi har lite alkohol i sig och det kan jag ju meddela att även jag hade igår. Men men, jag är ändå stolt över mina framsteg.
 
Här ser man lite av klänningen iallafall. :-)
 

1 kommentarer

Crille

15 Oct 2012 20:49

Snygging! <3

Svar: Tack. <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej