Dallas

1kommentarer

Efter att ha haft ett galet träningspass, antagligen det värsta passet någonsin. Där Eva, Ullis, Lisa och jag (antaligen alla andra åsså) tog i mer än någonsin å jag var helt dyngblöt i håret efteråt. Men nu känns det hur skönt som helst.
 
Hade dock planerat att åka hem å bada, värma maten och slå mig ner i soffan och glo på Dallas. Men det är tydligen slut för säsongen. Hallå, hur tänkte de nu, Dallas har ju nyss börjat!!!! :-(
 
Så nu sitter jag å kolla på Criminal Minds, som jag alltid får mardrömmar av!
 
Jag vill se mer av JR Ewing!
 

1 kommentarer

Anna

18 Oct 2012 22:52

Rätta mig om jag har fel men Dallas gick väl på onsdagskvällarna och idag är det torsdag?!?! :-D
Tittade inte själv men har en sambo som gjorde det och då samtidigt såg dottern och jag på Greys Anatomy (som för övrigt inte heller hade nåt avsnitt igår) och vi blev helt ställda.. Så det blev bingen istället för oss alla! ;-)

Svar: Det stämmer Anna. :-) Hela dagen var som i töcken igår pga en sömntablett jag tog i tisdags kväll. Så jag har "tappat" en hel dag. Det innebär alltså att jag missade Dallas redan igår, attans åsså. :-(
Nettan

Kommentera

Publiceras ej