1-årsdagen mina mått.

5kommentarer

Har under det senaste året tappat en del i volym.
 
Som 17-åring gjorde jag en bröstförminskning, tog bort ca 500g (ett stort smörpaket) från vardera bröst. Men i takt med att kilorna började komma, så växte brösten tillsammans med övriga kroppen. Min önskan har alltid varit att ha små bröst och nu äntligen är de här! Som jag har väntat. :-)
Över bysten har jag gått ner 33cm, från storlek 105J till 75C eller 75D. Tycker det är jätteskönt med mina små skinnpåsar. :-) All värk som jag haft i rygg och axlar av att bära tungt i alla år är borta! Gillart!
 
 
Rumpan har minskat med 33cm, vill gärna ner lite till där......om man nu fick välja. :-) Gillart!
 
 
 
 
 
 Min midja har minskat från 117cm till 78cm, vilket innebär 39cm mindre midja och att jag numera inte är i farozonen för den farliga bukfetman. Gillart!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer

Crille

26 Oct 2012 14:35

Spinky! ;)
<3

Svar: Ånej, det finns en del kvar på den här gamla kärringen. :-)
Nettan

Crille

26 Oct 2012 19:54

Det ska inte bara vara skinn och ben, hoppas du har foten på bromsen... :)

Svar: Den har varit placerad där ett tag nu. :-)
Nettan

Crille

26 Oct 2012 20:01

*tummen upp*

Svar: Babselut. :-)
Nettan

Lina

26 Oct 2012 20:06

Åh va duktig du har varit! Det har varit kul att följa dig och din resa, om än på avstånd! Jag har ju varit med om en resa, mindre än din. Men jag förstår precis vad du menar med att prova kläder osv. Nu har jag börjat lära mig. Men det är fortfarande svårt att förstå vad som har hänt. Är det här nya jag? Det tar sjukt lång tid att vänja sig. Men det kommer med tiden. Samma sak med huden. Den blir bättre av bra mat och träning. Men det är mycket kvar även på mig. Jag vill bara säga grattis! Jag är så imponerad av dig och önskar dig all lycka i framtiden! Vi är duktiga båda två! Kram

Svar: Har sett din resa åsså, blir så inspirerad av att följa andra som ändrar sin livsstil. Har hört att det tar i genomsnitt tre år för hjärnan att hänga med. Så vi har gott om tid på oss. :-)Grattis till din härliga resa och lycka till du åsså.

Kramiz
Nettan

Anne-Lie Erberth

30 Oct 2012 19:32

Jösses så häftigt!

Svar: Det är bra med måttband, blir mer konkret när jag ser hur många cm jag faktiskt minskat. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej