Veckans matsedel

0kommentarer

Missade matlådan i morse, så jag var iväg och handlade på lunchen å då passade jag även på att veckohandla. Det gäller att vara effektiv. :-)
 
 
Veckans matsedel blir
Fläskytterfilé med rotgrönsaker i ugn och pepparsås
Spaghetti och köttfärssås (nötfärs)
Lax i ugn
Oxjärpar och hemlagat mos
 
 
 
Frukost: kommer jag äta havregrynsgröt med olika frön och nötter
Mellis: keso eller kvarg på förmiddagarna och eftermiddagarna blir det hårt bröd med ägg och kaviar.
 
Äter även gröt innan träning som är på tisdag, onsdag, torsdag och söndag. Efter träningen vid halv nio så äter jag min kvällmat, se ovan.
 
Då jag fortsätter gå ner i vikt så kommer jag lägga till en smörgås innan jag lägger mig samt frukt som jag äter utöver detta. Hoppas på det viset kunna nå en balanserad vikt. 

Kommentera

Publiceras ej