Så får det bli.

2kommentarer

Jag säger som min syster gjort i två dagar. Varför låter man sig påverkas av människor som gör en irriterad?
 
Jag har flera vänner runt omkring mig som stöttar upp mig nu när jag har det lite jobbigt. Med små gester, ett sms, ett mail, en kram, en påse hemgjorda bullar eller färdiglagad mat på bordet efter jobbet, kan man verkligen göra en annan människas dag. Tusen tack, ni vet vilka ni är.
 
Fick världens sötaste sms av min älskade dotter alldeles precis
"Du är den bästa mamman jag någonsin har kunnat önska mig! <3"
Kan man få annat en massa energi av såna fina sms? Älskar dig, gumman!
 
Jag har bestämt mig för att rensa upp bland de som finns runt omkring mig. Jag vill ta bort energitjuvarna. Såna som ger mig mer negativa upplevelser än en må-bra-känsla. Varför ska jag hänga med såna som uppenbarligen anser att jag är och gör fel i det mesta??
 

2 kommentarer

Crille

21 Nov 2012 18:41

You go, girl!

Hm, måste nog leta reda på morsans bullrecept, bara för säkerhets skull... ;)

Svar: Thanx!
Bullar är bra både för själen och hjärtat. <3
Nettan

Bine

21 Nov 2012 18:49

Helt rätt! :-)

Svar: Ja någonstans måste man ju börja. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej