Min matdag

1kommentarer

Har svårt att öka mina portioner, så idag har jag ätit oftare i stället.

07.30 0,5dl gröt, frön, nötter å mjölk
09.00 kaffe å en halv pepparkaka
10.00 0,5dl kvarg med en skvätt saft i, kaffe.
11.30 matlåda 1dl pasta 1d köttfärssås
12.00 kaffe å halv pepparkaka
14.00 0,5dl kvarg med en skvätt saft i
1530 0,5dl pasta med 0,5dl köttfärssås
16.00 kaffe å pepparkaka
17.30 1/2 laxkotlett 2st ägghalvor, ost och en god sås.

Åkte å tränade. Väl hemma åt jag.
20,30 hårtbröd med mycket leverpastej
22,30 hårtbröd med philadelfiaost å 3skivor hård ost.

Dricker ingen vätska under måltiderna. På jobbet har jag sippat i mig 1,5liter vatten. Fyra koppar kaffe å hemma 0,75 liter vatten.

Så nu hoppas jag verkligen att viktnedgången stoppas. För nu äter jag precis hela tiden.

1 kommentarer

Sus

21 Nov 2012 23:58

Ja herregud vilket schema!
Själv äter jag typ 3 ggr/dag och det är nog på tok för lite eftersom det kan ta 7 timmar mellan frukost och lunch (utan mellis eller något annat)
Kaffe hinns knappt med heller på jobbet - blir kanske 2 ggr/vecka (lite skilland mot Mobilett-tiden) :)

Svar: Ska man ner i vikt är det ju viktigt att äta var tredje timme för att hålla igång förbränningen. Men då jag har svårt att utöka mina måltider så får det bli så här ofta i stället. Äter banne mig oftare än en liten bebis ammas. Hahaha
Låter som du har det stressigt på jobbet......var rädd om dig.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej