Min afton.

0kommentarer

Har haft jordens träningsvärk efter passet igår men vad är väl bättre än att träna bort det?
 
Det som är bra med att vi har flera instruktörer är att alla har helt olika övningar. Träningsvärken från igår satte sig på rumpa och rygg medans på onsdagar så är det alltid väldigt mycket mage och mycket hantlar.
 
 
I morgon tror jag det är mer kondition m.m. Det gör att man tränar precis alla kroppens muskler, vilket jag verkligen behöver. Tänk att jag snart har tränat i två hela terminer. Det har faktiskt inte hänt sen jag gick i gymnasiet, ca 24år sen. Helt galet!
 
Efter träningen så åt jag lasagne och Cecilia kom över med en jädrans massa kläder, både för sommar och vinter. Hon verkar ha bättre koll på mina storlekar för det mesta passade. Tusen tack!!
 
Har pratat med världen bästa unge idag, min kära dotter. Saknar henne massvis och blir superglad när hon ringer. <3 <3 <3
 
Men nu blir det en långpromenad med Laban innan det är dags att hoppa i bingen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej