Maskerad, Hatten och Harrys.

1kommentarer

Catte slutade jobbet vid 15-tiden igår, så Crille åkte å hämtade henne. Sen satt vi å surrade å gjorde oss i ordning inför kvällens bravader.
 
 
Vi skulle på en maskerad på Cattes jobb. Dock hatar jag maskerader, så jag slapp klä ut mig, tack å lov. Däremot så tyckte Catte att vi skulle ha lösögonfransar å jag som har ögonfobi, fixade så klart inte att sätta på mig dem själv, så de fick hon sätta på, då hon är betydligt tuffare än mig.
 
 
Men blev klart imponerad av alla andra som hade styrt upp sig ordentligt. Crille skjutsade ner oss till Å2.
 
 
 
De supertrevliga tjejerna som satt mittemot mig under middagen.
 
Min bordskavaljer som var läkare, den första trevliga läkare som jag träffat i hela mitt liv. :-)
 
Den här spejaren var störtskön.
 
Men vi knallade vidare och mötte upp Evelina, Mia och deras tjejkompis på Hatten, tack å lov för att jag inte var utklädd till Törnrosa eller nåt. Även Crille dök upp i vimlet vilket var asroligt. :-)
 
Men som vanligt så gick vi vidare till Harrys.
 
Döm om min förvåning när jag träffade snygg-Karro på Harrys, <3
 
Självklart blev det ett par besök hos Sveriges absolut trevligaste bartender.
 
Efter krogen var vi ett gäng som åkte hem hit å åt och drack lite vin fram till 4-5. Sen somnade allihop, tur jag har stort hus. :-)

1 kommentarer

Crille

25 Nov 2012 14:54

Nämen, blundar jag på bilden?! Det har ju aldrig hänt förut...

Svar: Näe precis. Hahaha. Vi får nog ta å träna på det där. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej