Lördag kväll

0kommentarer

Tog mig en power nap efter utbildning och sen la jag mig i ett hett varmt bad. Så himla skönt!
 
Sen kom Daniel och Johan förbi mig. Vi satt å surrade vid köksbordet och drack lite vin innan vi drog ner på byn.
Johan är åsså GBP-opad, han gjorde sin för 6veckor sen och han har mått kalasbra hela tiden. Vi som är opade tror jag kan prata hur mycket som helst med varandra. :-) Det är sån stor livstilförändring och att få höra hur det går för andra är ren inspirationskälla.
 
Daniel och Johans favvosställe är Pitchers, så dit styrde vi så klart kosan.
 
 

 
Träffade Robin igår, det var jättekul, missade säga GRATTIS på födelsedagen!! :-)
 
Innan vi åkte hem delade vi opade på en kebab med ris å ändå var mer en hälften kvar på tallriken. Hahaha.

Kommentera

Publiceras ej