Levaxin

0kommentarer

När jag var på min 1-årskontroll på kirurgen så togs det en massa prover och allt såg jättebra ut, min kropp tar åt sig all näring precis som den ska. :-)
Dock behövde jag öka dosen för min struma. Nu har det gått några veckor sen jag fick ut nya tabletter och det känns som om det börjar ge verkan. Jag sover bättre, är mindre trött och sliten.
 
Dock fryser jag som attans men jag har ett element under skrivbordet på jobbet. Hoppas att levaxinet även ska hjälpa mig med att kunna hålla rätt kroppstemperatur.
 
 
 
 
Det kan så klart vara levaxinet som gör att jag har börjat tappa lite i vikt igen. Då ämnesomsättningen sätter igång igen nu när jag står på rätt dos. Är dessutom konstant hungrig och det tror jag också har med att att min kropp har börjat förbränna mer än tidigare. Så nu äter jag ytterligare 1mål per dag samt att jag har utökat min portioner något.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej