Har så mycket kvar att uppleva.

0kommentarer

Det har precis slagit mig att jag antaligen hunnit leva halva min livslängd då genomsnittsålder för kvinnor i Sverige är 82år. Hm, det betyder att jag har 40år kvar om jag har tur.
 
Jag har ju massor kvar som jag vill uppleva.
Ta motorcykelkörkort + köpa den ballaste hojen.
Resa - Det finns så många fantastiska resmål ute i stora vida världen.
Våga sätta mig i en gokart - har fått för mig att den välter lätt och jag är så himla klantig
Köra tjejrally - Vill ha med mig Cecilia som kartläsare 
Ta dykcert - Kommer få klaustrofobi men det vore mäktigt som fasiken
Åka helikopter - Det vore såååå cooolt!
Å mycket, mycket mer.
 
Det finns ju massa roligt att göra. Tror jag måste finna mig en rik gammal gubbe som kan finansiera allt. :-)
 
Sen så vill jag jobba med välgörenhet på heltid någongång och då passar åsså en stenrik make in. Hm, det verkar som om det blir mitt nästa uppdrag. Att hitta en sviiiiinrik karl, hahahaha!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej