GPB-träff. :-)

1kommentarer

Jösses så kul.
 
Efter Crilles å min lilla shoppingtur så begav vi oss mot Surahammar och café Villa Vanilla för en träff med andra opade. De flesta av oss kom från V-manland men Ola kom från Dalarna och Patrik hade kört enda från Karlskoga.
 
Patrik. Helena, Lena, Susanne, Ola, Crille, Joseph och jag.
 
Vi fikade å gav varandra tips och idéer, utbytte erfarenheter osv. Det här är första gången jag träffar "likasinnade" så här i grupp och jag hoppas verkligen inte att det blir sista.
Helena, Susanne, Joseph och Patrik
 
 
Jag, Crille, Ola och Lena
 
Intressant var dock att se allt bröd som blev kvar på tallrikarna och att jag slapp förklara mig. Kändes befriande. :-)
 
 Tack för en trevlig fika och ha en fortsatt trevlig helg.
 

1 kommentarer

Lena Lindberg

24 Nov 2012 19:18

Hej Anette!
Tack för idag, det var mycket trevligt att få en pratstund med er alla..första men förhoppningsvis inte sista gången det blir av :)
Önskar en fortsatt trevlig helg! Kram / Lena

Svar: Hej Lena. Tack detsamma. Vi får se till å flera såna har "dejter". Så vi kan fortsätta inspirera varandra. :-) Ha det så bra. Kram Nettan
Nettan

Kommentera

Publiceras ej