Fredag kvällen

0kommentarer

Hämtade som sagt Evelina på station vid 16-tiden. Vi åkte hem hit och satt å tjattrade en kort stund. Vi hade bestämt oss för att gå ner till Tabban och äta deras Tacobuffé, som på den goda gamla tiden, då Evelina och jag jobbade ihop.
 
Men först så behövde jag hjälp med att hitta nåt att ha på mig, tänk att jag har så svårt med det. Men tack å lov, så är Evelina en tjej som verkligen säger vad hon tycker å tänker, så tills slut var vi klara och pappa skjutsa ner oss till byn.
 
Vi hade ett mission och det var att kolla ut snygga karlar. På Tabban fanns det ingen, så då gick vi vidare till BMB. Där var det aslite folk men ett himla bra band, dock inte en snygg man så långt ögat nådde. Men vi gav inte upp utan begav oss till Harrys, jag ville visa min favvobartender. Han är ju så sööööt. :-) Evelina hittade åsså en bartender som hon gillade skarp. Men resten av stället var det ingen höjdare med, så vi gick vidare till Hatten, skam den som ger sig. Där trodde vi iallafall att det skulle vara fler snygga män. Men då var vi så trötta efter en riktig helkväll, så jag tror våra "spanarantenner" hade gett upp för dagen. Träffade Tomas, en gammal granne och han är alltid så himla glad och kul att surra med.
 
Evelina tog bussen hem till Suuuuuuura och jag tog en taxi hem till mig och började läsa min bok, var klart klockan sex på morgonen. Fy fasiken vad bra den var!! Nu längtar jag tills trean kommer.
 
                                Fina Evelina

Kommentera

Publiceras ej