En bra dag idag!

1kommentarer

Idag var det ett GRYMT träningspass!! "Gympafröken" peppar oss till att öka takten och ta i ännu hårdare varenda vecka. Det är sviiiiinroligt!!
 
Har haft en bra dag på jobbet idag å jag tog med mig den energin till träningen, så nu är jag skitnöjd över mig själv.
 
Känslan som kommer över mig när jag känner att jag orkar springa mer, hoppa mer, gör fler armhävningar, använda tyngre hantlar, fixar stå i planka längre och mycket, mycket mer är banne mig helt magisk.
 
Det har varit en mycket bra dag!
 

1 kommentarer

Patrik

13 Nov 2012 21:57

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdfib64hcr1qaghklo1_1280.jpg
Pratade med en kvinnlig kollega , som förklarade att böckerna om Christian Grey är en "en hands bok"

Svar: Hahaha, du får köpa in dem till frugan.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej