Är det kanske jag som är dement?

1kommentarer

Ibland undrar jag om det är pappa eller jag som är dement.
 
Det här har hänt den senaste timmen.....
 
Situation 1
Har suttit å gnällt till pappa om hur ont jag har i nacken och axlarna pga av träning. Sen kläcker farsgubben ur sig att kan det möjligtvis ha å göra med att du voltade med bilen för några år sen?? Men självklart! Känner igen min irritation som jag haft idag, den hade jag även då. Smärtan är konstant och det gör mig irriterad och knäpp. Han kommer ihåg det men inte jag????!!!!
 
Situation 2.
När jag letar efter vetekudden som alltid är försvunnen, så river jag mig på ett papper precis bredvid lillfingernageln. Så där, så det precis går igenom å börjar blöda pyttepyttelite men svider ASmycket. Svär alla fula ord jag kan å när det är klart bestämmer jag mig för att göra nåt som är lugnt. Jag ska måla naglarna! Går ut i badrummet, häller på aceton på en bomullspads och börjar ta bort det gamla nagellacket. Fy fan, rent ut sagt vad ont det gjorde på lillfingret som jag precis skurit mig på!!! Hur kunde jag glömma bort det!!!!
 
Nej nu sätter jag mig i soffan och glor på film i stället!

1 kommentarer

Josefin

17 Nov 2012 02:06

Men älskade lilla mamma! Du måste ta hand om dig och vara försiktig när jag är så långt borta:)

Svar: Tack. Älskling, ska försöka men du vet ju hur klantig jag är. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej