Äntligen är febern borta. :-)

0kommentarer

Efter att ha sovit hela natten, hela dagen, så är äntligen febern borta.
 
 
Det visade sig att även Cecilia varit däckad veckan, så Ursula passade visst på att smitta även henne i lördags. :-). Krya på er tjejer!!
 
Tobbe åkte och handlade mat till mig idag, så nu har jag ätit en massa, massa mat och mår mycket bättre av att ha fått i mig föda. Det intressanta är att när jag missköter mina matintag, så går jag upp i vikt. Kroppen ser till att behålla ALLT, då den går på svältkost. Därför är det viktigt att äta var tredje timme, så ämnesomsättningen håller igång hela låååånga dagen. Sen har jag missat alla träningspass i veckan, det känns inge vidare. Men jag tar igen det nästa vecka.
 
Har precis kolla på ett nytt program som startade idag "Aldrig mera fet". Jösses vad jag önskar att jag hade möjlighet till att ha en personlig tränare/coach. Vilken utveckling på den här tjejen! Men även på programmet ser man hur svårt det är med invanda beteenden, man vill så himla gärna men ändå fixar man det inte. Och familjens resa till fjällen såg helt fantastisk ut. Hälsan är det absolut bästa med min viktnedgång. Men på andra plats så hamnar möjligheten till att orka och tordats uppleva mycket mer här i livet!

Kommentera

Publiceras ej