Tisdagen var fullspäckad från morgon till kväll.

0kommentarer

Dels så tävlade vi mot ett annat säljföretag på måndagen och förlorade trots att vi gjorde en fantastiskt bra dag. Priset var en påse kubb å den lämnade vi över till det vinnande laget idag. Men hade vi vunnit så hade vi inte kunnat äta dem, nu när vi kör vår nyttiga period här på jobbet. Robin hade så klart en lösning på det, vi skulle ha "vaskat" kubben. Hahaha stekigt värre.



På eftermiddagen agerade jag färdtjänst åt Peters föräldrar, då Peter jobbar i Heby. Birgitta är min "extramamma" och det har hon varit sen mina tidiga tonår. Hon är en varm, intellektuell, stark, envis, argumenterade, humoristisk, kvinna och en underbar förebild. Vi är nog många som anser att hon var vår extra mamma under vår uppväxt fast jag trodde och tror nog att hon var mer "min" än någon annans. :-)

Efter jobbet blev det snabbt hem och byta om för nu var det dags för avslutning på tantgympan. Den skulle ske ute i Utvreta. Har aldrig varit där förut, jättemysigt ställe. Där bjöds på pajer, sallad och alkohol i baren. Vi som varit så nyttiga hela terminen. :-)

  



  Gympafröknarna, som pushat på och hållit liv i min trötta kropp hela terminen. Det är dessa två jag kan tacka för att jag kommit igång med min träning. Hoppas de får en fantastisk sommar, för till hösten kommer de få dras med mig igen. :-)

Tobbe var vår chaufför för kvällen och när vi skulle hem ifrån avslutningen kom Ullis på att vi ringer Linda som vi gick tillsammans med på grundskolan. Sagt å gjort, vi gjorde ett spontanbesök hemma hos Linda och Lelle, det var jättekul och träffa dem. Var där för många år sen men det har renoverat massor å hade det så fint. Men vi får nog träffas snart igen och då under fler timmar, för nu blev det jäkligt snabba puckar för att få med oss så mycket som möjligt. Men tänk att det ändå känns som igår man träffades trots att det kan ha gått flera år.



Självklart så tappade jag min pedometer i golvet, så den nollställdes, igen. :-( Som tur är så är jag redan klar med mitt veckomål! :-) 

Kommentera

Publiceras ej