Lill-lördag.

0kommentarer

Jag tog ledig från jobbet från kl 14, för jag ska äntligen få en massa tid med min älskade unge. Ungdomarna har haft fullt upp sen de landade i Sverige, så idag var det mor och dotter dag! Me like!!

Hämtade upp henne på stan, vi åkte hem, parkerade bilen och bytte om till sköna skor och kläder. Sen gick vi på en långpromenad, ner till Domkyrkan, kolonilotterna, Hovdestalund, Rönnby, Vallby, Pettersberg och sen hem igen, det tog nästan två och halv timme och jag blev klar med mina 15.000 steg direkt.
Diskussionerna var många, världsekonomi, Sveriges politik, investeringar, framtid, studier, jobb m.m.
Älskar och saknar dessa samtal med henne, då både hon och jag är duktiga på att argumentera, så lär jag mig alltid nåt nytt.



Åkte å hämtade Tobbe på jobbet medans Freddan lagade middag. Åt lite gröt innan Josefin skulle följa med mig och sin moster på tantgympan. Vi åkte till systerYster lite tidigare, så de hann snacka lite också.

 Jossan, Lisa och jag. (samt skuggan av fotografen Johnny)

Nu är jag riktigt slut i kroppen, så nu blir det vila resten av dagen.

Kommentera

Publiceras ej