Harrys by night

0kommentarer

Hade en superduper rolig kväll igår. Hämtade hit Cecilia och vi drack lite bira och surrade.

 


Efter en stund så ramlar mina systersöner Adde och Freddan med sin kompis Daniel in och gör oss sällskap.

 
Cecilia, Adde å Daniel                            Jag å Freddan än så länge är alla riktigt städade

Jag å Cecilia tog en taxi ner till Harrys och det var ganska lite folk till en början men shit sen blev det fullsmockat och helt plötsligt var Adde, Freddan och Daniel inne på Harrys, hahaha.

 
Gänget lite mer förfriskade än tidigare på kvällen. :-)

 Jag är en stolt moster när jag är ute med bästa systersönerna. <3

 Gladast. :-)


Träffade Ursula en snabbis.......vi måste ses snart, hann ju inte snacka nåt med dig, vännen.

Vi dansade och hade kul och lämnade inte stället förräns vakterna sa åt oss att nu var det dags att gå hem.

I vårat lilla sällskap så tappade vi bort ett bankkort och hade sönder ett, det tyder på att vi hade en helkväll. Haha.



Dock så är jag liiiite trött i ögat idag men jag ligger online med stegen och i eftermiddag ska jag å Ullis ut i spåret med stavar, så jag kommer klara mina 60.000 steg. Sweeeet!!!

Kommentera

Publiceras ej