Jaha........tisdag dårå!

2kommentarer

Vaknade astidigt, redan vid 5-tiden och sen kunde jag inte somna om för jag var rädd att jag skulle försova mig. Suck! Ibland blir jag så jädrans trött på mig själv.

Idag har vi äntligen fått våran kopieringsmaskin hitlevererad, typ 3månader försent. Hahaha, ja, bättre sent än aldrig. :-)

Lunchade med Rebecka idag. Vi hann avverka 10% av allt vi behöver gå igenom. Så nu har vi bokat in en lördag för snack, skvaller, vin och paaaarty!! Hahaha.

Har börjat slipa på en egen produkt nu, tror det kan vara en kalasidé. Har snackat med mina vapendragare Tobbe och Mange å de verkar liiiiite intresserade. Har idag tagit kontakt med mitt tunga artelleri, Emma. Måste få till ett meeting med henne snarast! Det här känns verkligen som om det kan vara vår grej!!

Jossan och Samuel skulle flyga till Rom i morse men pga en storm från Tokyo så kunde inte flyget från Haugesund lyfta, vilket resulterade i att de missade flyget till Italien. :-(. Så nu har de suttit å skumpat på en buss och även tagit en båt till Stavanger å nu sitter de å väntar på att få flyga till Oslo. De ska övernatta där å sen ta ett flyg till Rom i morgonbitti. Håller tummarna för att resan bara blir bättre för turturduvorna från och med nu för den här resan är de verkligen värda!!

2 kommentarer

lisbeth

28 Mar 2012 14:55

Tack för dina ord på min sida.



kram lisbeth

Nettan

28 Mar 2012 23:47

Ska bli spännande att följa din resa. :)



Kram Nettan

Kommentera

Publiceras ej