Sverige vs Ukraina

0kommentarer

Igår kväll var jag på Sigurdsgatan och tittade på fotboll med boysen. Eller rättare sagt jag var där men kollade nog inte en endaste minut på fotbollen.

 Frazze, Tobbe å Gabbe

Jag är totalt ointresserad av sport men jag tippade en match 1998 mellan Sverige-Finland. Till Manges förtvilan, så vann jag. :-) Igår var det då dags att tippa igen och jag trodde på 2-1 till Ukraina. Tyvärr fick jag rätt även denna gång.

 Thom, kvällens maskot.

 Gabbe å jag

   Jag å Tobbe

 Frazze å Tobbe

 Jag å Mange.

Det var en trevlig kväll, särskilt för mig som älskar att betrakta människors beteenden. Väldigt stor skillnad på de hormonella unga hanarnas beteende kontra de mer mogna 35+ hanarna. För att sen gå över å studera den kvinnliga publiken. Som ni förstår hade jag fullt upp hela kvällen. Hahaha

Kommentera

Publiceras ej