Nu är jag självbo. :-)

2kommentarer

För första gången i mitt 42-åriga liv ska jag bo helt ensam. Idag flyttade min sista inneboende ut.

Jag flyttade från mitt föräldrarhem när jag var 17år och blev sambo med Josefins biologiska pappa. Sen har så klart Josefin alltid bott hos mig fram tom september förra året och hennes kompisar har bott hos oss i omgångar i korta perioder. 
Och under de senaste två åren så har jag haft tre vänner samt mina två äldsta systersöner boende här av olika orsaker i deras liv, så det är tur huset är stort. :-). Som mest bodde vi 7 personer här samtidigt, så det har varit full fart hela tiden.



Men nu, så ska jag äntligen prova på att bo helt själv. Det ska bli intressant, lärorikt, spännande och mycket mera.

Jag funderar på vilket rum jag ska ha som sovrum, vilket rum ska bli gästrum, vilket rum jag ska göra om till walk in closet osv. Hm, tror jag får boa in mig i huset ordentligt innan jag tar några beslut. :-)

Min pappa är helt övertygad om att jag äntligen kommer träffa en karl. Det verkar ligga högst på hans önskelista. Hahaha. Vi får se hur det blir med den saken. Dock blir det kanske något lättare nu när det är minimal risk att stöta på andra inneboende i typ köket. :-)

Har haft en regel i huset hela tiden och det är att ingen har sex i huset. Då har det fått bli bortamatch för de som önskat. Är inte säker på att regeln följts av samtliga.  
Dock tas denna regel bort med omedelbar verkan. Mohahaha

2 kommentarer

Jossan

09 Jun 2012 18:20

Va?! Vart ska morfar?!?!

Nettan

09 Jun 2012 18:30

Hej Skruttan.



Vad kul att du hittat hit. <3



Morfar bor i sin lägenhet och jag i min. Alltså ingen risk för krock i köket med honom, tack å lov.



Stor kraaaam. Längtar efter dig.



Kommentera

Publiceras ej