Min lördag förmiddag

0kommentarer

Vaknade så klart samtidigt som tuppen idag. Gick ner till gymmet å tog en mil på CT, 100 situps och en jädrans massa hantlar. Det var himla skönt.

Därefter var det dags för grötfrulle och sen unnande jag mig 30minuter i solariet. :-)

Har tonat håret och målat naglarna samt packat väskan inför min och Cecilias kryssning. Men helvete vad det blåser och det är kallt så enda in i hoppsan, 7grader!! Måste vara den blåsigaste dagen på hela 2012. Hahaha. Det här kan ju bli riktigt intressant tripp. Planen var att sitta på soldäck och sippa vin men det falerade, big time. :-)
Tror faktiskt inte att man kan spy när man är GBP-opad, så jag vette 17 vad som händer om jag blir sjösjuk. Men jag lär nog bli varse idag.

Tror jag har provat 10 klänningar nu på fm men jag vet inte riktigt vad jag är på för humör idag men har med hjälp valt att ta med mig två helt olika, så kan jag välja beroende på min kvällsform.
Tänker dock vara sommarklädd trots att vädret ser ut att vara oktober.

 
 
Nu ska jag försöka få i mig lite protein, så jag fixar denna dag.

Ha det bäst!


Kommentera

Publiceras ej