Hemma i Vässan igen

0kommentarer

Igår kom jag hem vid 15-tiden och var helt slut då Cecilia och jag tog det otroligt mogna beslutet att sitta på en bar ända fram till transferbussen kom å hämtade oss vid 5 på morgonen. Kändes som en bra idé då men jädrans vad trött jag var när vi kom till Vässan. Kraschade i säng dirr å vaknade några timmar senare.
 
Hörde röster på uteplatsen och där sitter Tobbe och Gabbe, de vill har förkrök härhemma, så rätt vad det är trillar yngsta sonen Hjelm in med sina polare.
 
 
 Gabbe                                                                     Bröderna Hjelm
 
De trillade ner på byn vid tolv snåret, skulle ha packat upp väskan man jag orkade banne mig inte. La mig å slappa i stället. Antar att väskan kommer finnas kvar tills jag tar tag i att tömma den. :-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej