Träningsvärk, jajemän,

0kommentarer

Ok, vaknade stel som en pinne. Hällde upp ett riktigt varmt bad men höll knappt på att komma varken i eller ur badkaret. Den här träningsvärken var fasiken inte att leka med. En fördel jag upptäckte med att bo i ett generationshus, är att jag lätt kunde få hjälp med att sätta på mig BH:n, för mina armar gick inte att få upp på ryggen idag. Undrar hur jag hade löst den pucken annars. Hahaha

Till lunch idag skulle mina kära kollegor till mitt favvopasta ställe, La Pizza på Klockartorpet. Den godaste pastan i stan, grymt god. Var så sugen på att haka på men då vågen visade -19,1kg i förrgår och jag var å tränade igår, så hoppas jag på -20kg i morgonbitti. Så jag stannade kvar med Robin och Erik å åt min kyckling och melon. Oavsett operation eller inte, så finns det alltid val man måste göra om man vill ner i vikt, det kan ingen GBP-op hjälpa till med. Så jag är stolt att jag sa nej, trots att jag veeeeet att det skulle ha varit aaaaasgooooottt!

Var hem å åt innan det var dags för en tur till Dingis och nästa gympapass. Idag skulle det vara en ny kvinna som höll passet. Jag hade bestämt mig innan att idag skulle jag skippa hantlar pga att mina armmuskler håller på och dör. Uttrycker det till min kära syster som utbrister med en bestämt röst.
- Meh, det begriper du väl att du ska ha hantlar även idag!
Så det var bara att hämta ett par och vara tyst och tro det om ni vill, jag använde dem hela tiden, Wieeee!!!

Känner att det är oerhört viktigt för mig att ha människor runt omkring mig som puschar, peppar och ställer lite krav på mig, särskilt när det kommer till träning, för det tycker jag verkligen är pisstråkigt. Så tack Lisa, Freddan och Tobbe för erat stöd och att ni är bra förebilder.  

I morgon är det dags för vägning och jag är lite nervös. Ska dessutom börja mäta mig då jag märker på kläderna mer än på vikten tror jag.
Som 17-åring så gjorde jag en bröstförminskning  och tog bort 500g på vardera bröst. Brösten växte så klart och blev stora igen, då jag egentligen var för ung, vilket har irriterat mig som fasiken i alla år. Men nu så håller de äntligen på att försvinna. Får in en knytnäve innanför BH:n på varje bröst vilket innebär att de närmar sig enhandsfattning!!!!! Hahaha. Det är ju alldeles, alldeles underbart!

Livet är bra gott.

Kommentera

Publiceras ej