Härliga lördag i goda vänners lag.

0kommentarer

Vaknade med ett leende på läpparna för Henrik och Micke kom idag.
Jag åkte å mötte upp dem på station vid 12-tiden. Sen var det dags för lite klassisk shopping. Men hör å häpna, jag hittade banne mig inte en endaste pryl!!! Men boysen hittade dessto mer och det var ju kul nu när de väl kommit till Vässan. Cecilia och Tobbe kom efter några timmar och då gick vi till Varda och tog vårat första vätskestopp, därefter dog allt som heter shopping och nu fokuserade vi i stället på vin, öl, drinkar. Gick en sväng till Cirkus och satt där ett par timmar också.

Susanna och Tobbe bjöd hem oss till dem på middag, så vi åkte hem och fixade i ordning oss snabbt innan Tobbe hämtade oss. Maten var så klart superdupergod och Susanna hade dukat och gjort så himla fint.

 Kvällens kock, duktiga Susanna.

 Micke, Cecilia och Tobbe sitter å chillar innan middagen.

 Henrik och jag står och med fördrink hemma i Susanna och Tobbes kök.

Schlagerlåtarna avlöste varandra och vi dansade i deras vardagsrum till klockan ett på natten, då skulle vi helt plötsligt ner till Harrys. Sagt å gjort, alla utom Tobbe åkte ner.

 Jag och Susanna på Harrys.

 Susanna och Henrik posar på Harrys. Tycker Henrik börjar se lite slirig ut nu. :-)

 Jag å Micke sitter på andra sidan bordet å är aspigga.

Idag så har vi verkligen bara slappat, har precis skjutsat i väg grabbarna till stationen.
Tusen tack boys för ett jättetrevligt dygn, hoppas vi ses snart igen om inte annat så måste jag få ser eran nya lägenhet.
 


Nu blir det till att göra veckans matsedel och åka och storhandla, jippie eller NOT!

Kommentera

Publiceras ej