Jippie!! -20,2kg, sen operation, total viktminskning ca 35kg!

4kommentarer

Shit vilken skönt känsla att det äntligen slog om på den där jädrans vågen. Är så klart superdumper glad idag!

Har mätt mig idag åsså.

-26cm i midjan
-19cm över bysten
-22cm över rumpan

Så jag minskar i volym och jag ser fram emot 10kg till och en himla massa centimetrar. :-)

Har dock sagt att jag ska få köpa mig nåt riktigt onödigt för varje 10kg. Förra gången så köpte jag en golvkandelaber, som jag är sjukt nöjd med. Vette 17, vad jag ska inhandla denna gång. Tips någon?!

Får jättemycket stöd och då bland annat på fejjan och det gör mig grymt peppad, blir så himla glad så kunde jag hjula så skulle jag gört! Hahaha

Lägger in två bilder, en före och en efter.

  Det finns inte så jättemycket bilder på mig från förr med detta är i Las Vegas med jobbet i maj 2011. Här har jag börjat "tänka" mig smal, så jag har tappat några kilo redan här.  

 Förra helgen.

Nu ska jag checka in min lasagne som jag har i ugnen, efter maten ska jag sätta mig på motionscykeln och sen så är det dags för Biggest Loser.

Life is good.

4 kommentarer

Susanna

19 Jan 2012 23:44

Jag kommer ihåg att jag blev så arg på mig själv över en egoistisk tanke (som dock varade i ca. 1 sek!!!) och det var: men guud hur kommer vår vackra Nettan se ut efter 20,30 kanske 40 kg?! Jag vill ha henne som hon är, hon är perfekt som hon är. Trygga Nettan.



En tanke som bevisar hur vi ganska undermedvetet är rädda för förändring, och då är jag en person som är i ständig förändring och har alltid varit....



Nu känner jag knappt igen dig på FÖRSTA bilden. Hur konstigt är inte det? Kommer ihåg att du hade gått ner några kilon på den bilden och redan då var det en förändring. Du är så vacker - på båda bilderna men helt klart MYCKET sundare, mer livsglädje och energi på sista! :)



DU har tagit steget - FÖRÄNDRAT ditt liv till det bättre!! Hoppas många låter sig inspireras!! :)



Grattis till tjugan och framförallt till din underbara nya inställning till livet!



Vi måste laga god mat snart :)



Renée

20 Jan 2012 08:33

UNDERBART!!!!

Du inspirerar mig!!!!

You go girl!!!!!!

Nettan

22 Jan 2012 15:58

Tack, söta, gulliga Susanna för de orden! Jag ska försöka hitta på en bild som är innan någon som helst viktminskning, vet dock att jag ofta duckade för kameran under dessa år, så vi får se om jag hittar nåt.



Jag är precis samma gamla Nettan oavsett vad jag väger. Får dock möjlighet att leva lite längre samt kunna uppleva lite mer, då min kropp är mer sund än tidigare och betydligt lättare att röra sig med.



Självklart ska vi laga massa god mat, snart!!!



Kramiz

Nettan

22 Jan 2012 15:59

Tackis Renée. Vad kul att höra att du inspireras, du som inspirerar ALLA människor du kommer i kontakt med!



Kramiz

Kommentera

Publiceras ej