Grattis till fredag!

2kommentarer

Efter jobbet åkte jag å handlade lite grönsaker innan jag åkte hem å lagade mat. Susanna ville komma förbi efter jobbet vid halv sju, så jag hämtade henne och Freddan på stan, han hade varit å tränat.

Vi har suttit å snackat precis hela kvällen. Innan min operation så drack jag alltid å då menar jag verkligen alltid öl och framförallt min favvo Efes. Än så länge så har jag faktiskt inte tordats prova dricka öl utan försöker för första gången lära mig dricka vitt vin. Min givna partner är så klart Susanna. Jag har varit på bolaget och köpt alla söta viner som finns men när vi avslutar kvällen så kommer vi inte ihåg hur var och en smakar. Hahahaha.

Denna afton har dessa viner prövats. Freddan har dock hållit sig till öl hela kvällen.



Diskussionerna har varit så vågade att de inte går att göra offentliga men så mycket kan jag säga att allt mitt smink är borta, för jag har skrattat så mycket, så tårarna runnit. En hel del klockrena kommentarer som kommer att gå till världshistorien.
Vid halv tre så kommer Susanna på att hon jobbar i morgonbitti, så det var till å packa ihop för denna kväll. :-)

Skönt med en avslappnad och skön fredag.

2 kommentarer

Lina

21 Jan 2012 19:18

Black tower är mitt favorit vin! :)

Nettan

22 Jan 2012 15:52

Den var tyvärr den sista flaskan vi drack. Men då vet jag att du har det som favvo-vin å då blir det helt enkelt en tur till bolaget och handla in en ny flaska och förslagsvis börja kvällen med att dricka den. :-)

Kommentera

Publiceras ej