Efter jobbet åkte jag hem till Rebecka

0kommentarer

Den här dagen har varit minst sagt jobbig framförallt mentalt. När nåt sånt här händer så känns det extre jobbigt att vara självbo. Hade gärna haft en axel att gråta emot ,en hand som stryker bort mina tårar, få pussar på mina tårdräkta kinder, en varm skön trygg kram från nån som stannar ett tag. I stället så åker jag till Rebecka och Charmtrollet Tyra. Vi äter massa nyttig å god mat. Vi hann dessutom peppa varandra i våra hälsoresor. Så nu är vi ännu ner motiverade till att nå våra indiviuella mål. Med vissa människor räcker tiden verkligen inte till. Så är det för mig å Rebecka. Vi skulle lätt kunna snacka en vecka i stäck å ändå tycka att vi hade massor mer kvar gå igenom. Underbart med såna vänner. Men nu blir det natti natti

Kommentera

Publiceras ej