Apropå att få ligga (se förra inlägget)

6kommentarer

Som den gamla singel jag är, så är jag självklart med å nätdejtar. Det går som vanligt när det kommer till karlar och mig............mindre bra. :-)

Dock blir jag ibland alldeles förstummad över hur vissa män tar en första kontakt med mig. Det här meddelandet fick jag igår kväll.

"Hejsan lust och ses i kväll och ha skön sex
Kram"
 
Vad i hela världen förväntas jag svara på detta?! Hur många kvinnor svara ja på denna fråga? Hur som helst så svarade jag såklart.

- Tror inte du har råd med min timpenning.

Han svarar
"Klart att jag har"

Jag svarar
Hur vet du det när du inte ens vet vad jag kostar per timme?

Han svarar
"Kan jag betala i natura?"

Jag svarar
Sa ju att du inte hade tillräckligt med pengar.

Han svarar
"Varför så spydiga svar?"

Jag svarar
Du började med en puckad fråga och alla dem besvaras med puckade svar.

Om det är så här det går till numera så kommer jag var singel i resten av mitt liv, det är iallafall en sak som är säker. Hahahahaha

Mvh
Torrbollen


6 kommentarer

Jari

23 Jan 2012 19:34

Ja, jösses,,hahahaha här går inte hissen ända upp..hahaha,,kan faen inte låta bli å skratta,,hahahaha

Bra sagt tjejen ;)diggar dig

Nettan

23 Jan 2012 19:37

Hoppas du skrattar åt idioten och inte åt mig. :-)



Ha det bäst.

Jari

23 Jan 2012 20:21

Klart jag skrattar åt puckot å skäms för å vara karl i såna här lägen...Å du vet att bara hojta till om du vill att jag ska tugga upp dom om du har problem... Du e bäst

Nettan

23 Jan 2012 20:33

:-)



Kan dock behöva din hjälp under våren. Funderar på att ta motorcykelkörkort men vet inte hur man kör. Jonathan ska lära mig köra moppe först, för det har jag heller aldrig gjort å det blir nog en bra start för min del. Hahaha

Myran

23 Jan 2012 20:58

Kommer kanske sno den där :) Klockrent!

Nettan

23 Jan 2012 21:03

Sara - Hur menar du nu.....sno? Är det karln du vill sno? Isåfall, han är din, jag lovar!! Vill du ha hans användarnamn på dejtingsidan? Jag kopplar mer än gärna ihop er. :-)



Kram

Kommentera

Publiceras ej