Tjejkväll

0kommentarer

Igår hade Lisa, Bea, Josefin och jag en tjejkväll. Vi hade bestämt tidigare att vi skulle hyra film och äta massa mat. Dock inte helt lätt att hitta filmer som alla ville se, så jag la mig platt direkt å lät de andra bestämma.
 
 
Sen åkte vi ner till Sturegatan så att var och en fick bestämma vilken mat de ville ha, jag passade på å smakade av de andra åsså. Det var jättegott!
 
 
Därefter placerade vi oss i soffan och hade filmtajm.
 
Vi åt massor med godis och bara mös ihop. Dock gillade jag inte nån av filmerna, den ena fick tre poäng med då endast pga att Matt Damon var med, annars så fick filmerna tvåor av mig. Lisa däremot gillade båda!
 
Men nu ska jag iväg till labbet och ta lite prover och sen blir det en heldag med Jossistar! <3
 

Kommentera

Publiceras ej